Естетика, надійність і комфорт

Безкоштовно з будь-якого номеру по Україні

Графік роботи
Пн-Пт 9:00-18:00
Сб 10:00-15:00
Прорахунок проекту
Виклик Замірника
Прорахунок проекту
Виклик Замірника
Онлайн Калькулятор
ШВИДКА   КОНСУЛЬТАЦІЯ

Гарантії

Кожен наш замовник отримує гарантійний талон, який є підтвердженням наших гарантійних зобов'язань перед клієнтом.

 Своїм клієнтам "Алюмікс Україна" надає 10 років гарантії на секційні ворота

 (Протягом цього періоду ми несемо відповідальність за відсутність наскрізної корозії на панелях воріт, профілях системи направляючих, елементах воріт з оцинкованої та нержавіючої сталі.)

 Максимальний термін розгляду претензій встановлений законодавством в розмірі 14 календарних днів.

 Загальний термін задоволення рекламація не перевищує 30 робочих днів.

 При виникненні проблем з товаром, зв'яжіться, будь ласка, за телефоном 0 800 757 037 (безкоштовно по Україні).  Для того, щоб менеджер зміг швидко знайти інформацію на ваше замовлення, назвіть йому номер свого договору.  Отримавши від вас інформацію про неполадки, він запропонує вам узгодити час виїзду працівника сервісної служби.

 При бажанні, Ви також можете оформити розширену гарантію на будь-яку нашу продукцію.


Умови гарантійного обслуговування:

 1. Дані гарантійні зобов'язання поширюються на Вироби, придбані в компанії "Алюмікс Україна".

 2. Гарантійний термін на продукцію встановлюється в розмірі від 12 місяців (в залежності від виду продукції) з моменту придбання або монтажу виробів.

 3. Безкоштовне гарантійне обслуговування виробу протягом гарантійного терміну забезпечується при дотриманні наступних умов:

  •  Дотримання Споживачем правил експлуатації виробу;
  •  Відповідність Вироби з умовами обслуговування, передбачені цими гарантійними зобов'язаннями і чинним законодавством;
  •  Наявність правильно оформленого договору;
  •  Монтаж вироби здійснюється фахівцями нашої монтажно-сервісної служби;
  •  У разі, коли дефекти виникли внаслідок неправильного виконання Споживачем умов експлуатації виробів, ремонт проводиться за рахунок споживача.

 4. Справжні гарантійні зобов'язання не поширюються на Виріб, пошкоджене в результаті:

  •  Природних явищ;
  •  Попадання в Виріб сторонніх предметів і рідин;
  •  Діяльності тварин;
  •  Неправильної установки, експлуатації, зберігання або транспортування вироби;
  •  Механічних впливів;
  •  Несанкціонованого доступу до вузлів і деталей вироби осіб, які не уполномомченних на проведення зазначених дій;
  •  Експлуатування в приміщеннях з агресивним середовищем.

 5. Гарантія не поширюється на вироби, які перевищують максимально допустимі розміри, встановлені нашою організацією.

 6. Порядок і терміни виконання робіт з гарантійного обслуговування:

  •  Ремонт через сервісний центр.  Після доставки вироби Замовником в сервісний центр термін виконання робіт складає не більше 10 робочих днів.  Вивіз відремонтованих виробів здійснює Замовник.
  •  Ремонт з виїздом на місце монтажу.  Повідомлення здійснюється в письмовому вигляді (факс, лист, електронна пошта).  Після отримання заявки виїзд здійснюється безкоштовно протягом 5 робочих днів.  (Терміновий виїзд протягом 48 годин - платний. Оплата виїзду проводиться до початку діагностики).  Термін ремонту залежить від його складності і не перевищує 10 робочих днів.  Доставка здійснюється протягом 5 робочих днів після завершення ремонтних робіт.

 УВАГА!  Виїзд в область - платний!

 7. При виникненні спірних питань Замовник може звернутися до менеджера з продажу та / або в сервісний відділ.  Рішення керівника сервісного відділу є остаточним.

 8. У випадках особливо складного ремонту (проведення технічної експертизи) та / або поставляються під замовлення комплектуючих термін може бути продовжений за узгодження з Замовником.